Translate:      

tisdag 20 maj 2008

Jaha!

Nu blev det ju väldigt mycket mindre press beach2008 träningen http://www.aftonbladet.se/resa/article2506998.ab Vilken tur att south miami beach inte ligger på 1a plats som sexigaste beach. Kan tänka mej att den kliver upp en nivå den 11juni hihi haha
Jaja det är nog bara å nöta på me grodan, plankan, dippsen, slippsen, utfallen och utbrotten. Det här håller ju på å gå överstyr.

Bättre å fundera på alla inköp som ska göras. dollar är ju på väg neråt men det får jag summera senare.

2 kommentarer:

Sofia sa...

Men krille-pille, klart att du kommer höja nivån.
Jag har nog sett dig både en o två gånger i kallingarna...looking good!

Mattte sa...

Beach2008-träning? Plankor, dipps och utfall? -skit oxå! känner att jag måste agera bara för att få vara en i gänget.

Träning går iofs fetbort så det får bli något som är kul. Kanske kakor, chips och några-öl-som-är-kall. Ja jag vet!! jag borde också sätta lovehandles och annat osunt i rörelse, men face it man är ju ingen ungdom längre - öl, vin, godis och annat gott, (jobbkakor) fastnar ju någonstans hur man än bär sig åt. Problemet är ju att man äter en massa skit. Ungefär som att köpa en miljöbil för att använda den för att handla på lokala icaaffären 300 meter bort. Det bästa är ju att inte använda någon bil alls.

Våga vägra äta, ölhävning, är det en sport?