Translate:      

söndag 1 juni 2008

Värsta stället norr om sydpolen?

Igår hade vi en riktigt lugn dag så vi besökte en galleria som heter International Mall. Jag var på jakt efter ett par rediga skor för morgonrundan (läs walkabout). Det är ca 7 km runt om och mina benhinnor förstår inte vad som har hänt efter i förrigår. - att "tokgå" i ett par crocs på betong är inte vad de är vana med om jag säger så.

På eftermiddagen åkte tjejerna för att gå på premiären av - Sex and the city - och restaurang nere på South beach, hade visst varit riktigt nice. Vi däremot fick ungarna och bestämde oss för att åka på Chuck E Cheese's, Leos lekland x 10. Seriöst! det går inte beskriva vad en burk med 50 tokens och 200 spelautomater gör med ett par ungar. Att det sedan spelas diskomusik och spelmaskinerna utger stroboskop blink gör inte saken bättre. Slutklämmen på receptet är ostpizza och cola, Volá - nu kan det inte bli värre som halvbakis pappa! Jo jag glömde, det fanns 500 andra ungar som var precis lika högljudda som bara amerikaner kan bli. Whoohoo - high five!!!

Idag blir det en tur till stranden vid Fort Lauderdale så jag hoppas att lugnet infinner sig i takt med vågorna, vi får väl vinka på webkameran i tidigare inlägg för A har förlagt vår egen kamera - say no more!

1 kommentar:

Linda sa...

Skärp er, leta fram den där kameran nu, jag vill se läckra bilder från poolen som SnyggA referar till. Jag vill längta till den där immiga drycken...